Verzendinformatie


Waar verzenden we naartoe?

Oostenrijk, Bulgarije, Kroatië (Hrvatska), Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk (behalve DOM TOM), Duitsland, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk.

 

Let op: Tot nader order verzenden we geen verdampers en accessoires naar België, IJsland, Andorra en Luxemburg.

 

Tot nader order verzenden we geen verdampers naar Nederland.


Gratis verzendbeleid

Let op: Gratis verzending geldt alleen voor de verzendkosten. Invoerrechten, btw en andere lokale belastingen zijn de verantwoordelijkheid van de ontvanger en worden niet gedekt door Vaposhop.

Zie hieronder ons gratis verzendkostenbeleid voor onze leveringslanden:

  • Nederland: 4,5€ verzendkosten en gratis verzending voor alle bestellingen boven de 70€.
  • Duitsland en Frankrijk: 6,5€ verzendkosten en gratis verzending voor alle bestellingen boven de 150€.
  • Italië, Oostenrijk, Spanje, Portugal en Zweden: 9,5€ verzendkosten en gratis verzending voor alle bestellingen boven de 150€.
  • Roemenië, Denemarken, Finland en het Verenigd Koninkrijk: 9,5€ verzendkostenen gratis verzendkosten voor alle bestellingen boven de 170€.
  • Kroatië, Estland, Gibraltar, Ierland, Jersey, Letland, Litouwen, Polen, San Marino, Slowakije, Slovenië, de Canarische Eilanden en Mallorca: 12,5€ verzendkostenen gratis verzendkosten voor alle bestellingen boven de 200€.
  • Tsjechië, Monaco, Noorwegen en Zwitserland: 14,5€ verzendkostenen gratis verzendkosten voor alle bestellingen boven de 200€.
  • Malta: 44,50€ verzendkosten.


UPS LEVERING

Verzendkosten omvatten de kosten voor thuislevering of UPS afhaalpunten in de buurt van uw adres als de levering niet haalbaar is tot aan uw deur.

Houd er rekening mee dat bestellingen uitsluitend via UPS naar woonadressen worden verzonden. In het geval van uw afwezigheid kan de bezorger ervoor kiezen om het pakket om te leiden naar de dichtstbijzijnde UPS afhaallocatie.

Op dit moment betreuren we het u te moeten meedelen dat we uw pakket niet naar een Packstation of postbus kunnen verzenden. Gelieve dit niet als uw aangewezen afleveradres te gebruiken. In plaats daarvan raden we aan een woon- of werkadres te gebruiken voor een vlotte levering.

Het is belangrijk te vermelden dat pakketten die zijn geadresseerd aan een DHL of Amazon Packstation direct naar ons magazijn worden teruggestuurd bij aankomst in uw land. Dit proces kan leiden tot aanzienlijke vertragingen bij het ontvangen van uw pakket.


Verzendkosten schatten

Onze bezorgdienst verzendt bestellingen van maandag tot vrijdag.

Zie de onderstaande lijst voor de geschatte aankomsttijd.

  • 1-2 dagen: Nederland
  • 3-4 dagen: Oostenrijk, Frankrijk (behalve DOM TOM), Duitsland, Italië, Polen, Slowakije, Slovenië, Zweden
  • 4-5 dagen: Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland (verschillende locaties in Griekenland kunnen verdere vertragingen ondervinden), Hongarije, IJsland, Ierland, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Malta, Monaco, Noorwegen, Portugal, Roemenië, Spanje, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk

Wees alstublieft geduldig en weet dat zodra u een orderbevestiging per e-mail ontvangt, we uw bestelling zullen verwerken ende volgende dag zullen verzenden. We adviseren u om regelmatig uw track & trace-link te controleren voor updates.

Discrete verzending

We verzenden al onze bestellingen in discrete pakketten die volledig verzekerd zijn. In het geval van een verloren pakket zal ons team alles doen wat mogelijk is om te leveren wat u heeft betaald. We geloven sterk dat goede service niet stopt bij een verkoop.

U ontvangt een e-mail met een trackingcode zodra uw pakket is verzonden.

Vergeet niet uw spamfolder te controleren.


Verzendbelastingen

Belangrijke opmerking voor onze klanten uit niet-EU-landen zoals het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en Noorwegen: Artikelen die in het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland en andere niet-EU-landen worden geïmporteerd, moeten douane-inklaring verkrijgen. Dit betekent dat u mogelijk extra kosten moet betalen bij levering: (wettelijke) BTW en bepaalde douane-inklaringskosten. Deze kosten worden niet vergoed door VapoShop.

Zie voor verdere uitleg over deze extra kosten deze informatieve video van de Zwitserse Post.


Nadat u uw bestelling heeft geplaatst:

Onze bezorgservice is actief van maandag tot vrijdag.
Bestellingen die na 11 uur op vrijdag worden geplaatst, worden de volgende maandag verzonden.
Wees gerust dat uw bestelling snel wordt verwerkt en binnen 24 uur na ontvangst van de betaling wordt verzonden. Om op de hoogte te blijven van de status van uw levering, raden we aan regelmatig uw track & trace-link te controleren.

Als u geen trackinglink heeft ontvangen en meer dan 7 werkdagen vertraging heeft ervaren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor vragen over de status van uw pakket.  

In het geval van problemen is het mogelijk om een onderzoek bij UPS te openen, maar houd er rekening mee dat dit alleen haalbaar is binnen 30 dagen na de verwachte leverdatum.