Frequently Asked Questions
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Onze bezorgservice verzendt bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Uw bestelling wordt binnen 24 uur na ontvangst van uw betaling verzonden, op voorwaarde dat het bestelde product op voorraad is en het door u ingevoerde adres correct is. Als het product niet op voorraad is, ontvang je hiervan een melding per e-mail. Met uw bestelnummer kunt u te allen tijde de status van uw bestelling opvragen.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
U kunt naar de Verzend info pagina, alles wat je moet weten staat erin.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
Mocht je je verwachte bestelling niet hebben ontvangen binnen de geschatte levertijd die op de website staat vermeld, geen paniek. Heb geduld en wacht nog een paar dagen, aangezien postbodes in sommige landen zich niet altijd aan hun beloften houden. Houd er ook rekening mee dat (feest)vakanties voor vertraging kunnen zorgen. U kunt natuurlijk ook langsgaan bij uw plaatselijke postkantoor en informeren of uw pakket bij de buren is afgeleverd.
Houd er rekening mee dat onze vervoerders en postdiensten door de huidige COVID-19-maatregelen extra vertraging kunnen oplopen. Wees geduldig en weet dat zodra u een bevestigingsmail van uw bestelling ontvangt, we uw bestelling binnen 24 uur zullen verwerken en verzenden.
We raden je aan om regelmatig je track & trace link te controleren op updates.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u kunt uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen. Als je bestelling al is verzonden, kun je deze naar ons retourneren en krijg je je geld terug. Houd er rekening mee dat in dit geval de verzendkosten voor de retourzending niet worden gerestitueerd.
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
We bieden verschillende betalingsmogelijkheden. Wij accepteren overschrijvingen naar een van onze bankrekeningen en betaling per creditcard. Voor meer informatie, zie de meer gedetailleerde betalingsinformatie bladzijde.
Hoe lang duurt het verwerken van betalingen?
Dit is afhankelijk van de betaalwijze. Creditcardbetalingen worden vrijwel direct verwerkt, terwijl bij andere methoden, zoals een bankoverschrijving, we uw betaling handmatig moeten controleren en goedkeuren. Om een snelle afhandeling te garanderen, verzoeken wij u bij uw betaling altijd uw volledige naam en ordernummer te vermelden.
Hoe kan ik je bereiken?
U kunt ons bereiken via onze Contact Formulier.
Wat als ik niet tevreden ben met mijn product of jullie service?
We steken veel energie in onze producten en service, dus we zullen doen wat we kunnen om het probleem op te lossen. We bieden ook een 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie, minimaal 1 jaar garantie op vaporizers en een probleemloos retourbeleid. Neem contact met ons op voordat u een bestelling retourneert.
Heb je een fysieke winkel in Amsterdam?
Nee, op dit moment zijn onze producten exclusief online verkrijgbaar.
Wanneer krijg ik antwoord?
Als je ons een e-mail of bericht hebt gestuurd, reageren we binnen twee werkdagen.
Zijn pakketten discreet?
Ja. Alle bestellingen worden verzonden in generieke pakketten, zonder het VapoShop-logo of de naam. Hierin staat alleen de naam van ons logistiek bedrijf, uw adres en een retouradres.
Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
VapoShop gebruikt zijn eigen beveiligde database om klantinformatie zoals namen, adressen en bestelgeschiedenis op te slaan. Deze informatie wordt uitsluitend gebruikt door het VapoShop-team en onze postdienst om je bestelling te bezorgen en een goede service te garanderen. Wij behandelen alle privacygevoelige informatie vertrouwelijk en zullen uw informatie nooit delen met derden.
Wij bieden de mogelijkheid om een bestelling te doen zonder een account aan te maken, waarbij wij alleen de benodigde gegevens voor de levering opslaan.
Gebruikt uw website cookies?
Ja. Zoals de meeste online winkels vereist VapoShop het gebruik van cookies voor een aantal basisfunctionaliteiten van de website, zoals de winkelwagen. Zonder cookies werken bepaalde onderdelen van onze website mogelijk niet naar behoren. We gebruiken ook cookies om het websiteverkeer te volgen. Deze informatie wordt uitsluitend gebruikt om onze service aan u te verbeteren en is niet bedoeld om uw privacy op enigerlei wijze te schenden. Wij behandelen alle privacygevoelige informatie vertrouwelijk en zullen uw informatie nooit delen met derden.