Frequently Asked Questions
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
ur bezorgdienst verzendt bestellingen van maandag tot en met vrijdag. Je bestelling wordt verzonden binnen de dag nadat we je betaling hebben ontvangen, op voorwaarde dat het bestelde product op voorraad is en het adres dat je hebt opgegeven correct is. Als het product niet op voorraad is, ontvang je een bericht via e-mail. U kunt uw bestelnummer op elk gewenst moment gebruiken om de status van uw bestelling op te vragen.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Je kunt naar de Verzendinfo pagina , Alles wat je moet weten is er.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
Als je je verwachte bestelling niet hebt ontvangen binnen de geschatte levertijd die op de website wordt vermeld, raak dan niet in paniek. Wees geduldig en wacht nog een paar dagen, want postbezorgers in sommige landen houden zich niet altijd aan hun beloften. Houd er ook rekening mee dat (feestdagen) vertragingen kunnen veroorzaken. Je kunt natuurlijk ook naar je plaatselijke postkantoor gaan en informeren of je pakket bij de buren is afgeleverd.
Wees geduldig en weet dat zodra je de bevestigingsmail van de betaling hebt ontvangen, we je bestelling de volgende dag zullen verwerken en versturen. We raden je aan regelmatig je track & trace-link te controleren op updates.
Als je je pakket of trackinginformatie niet binnen de geschatte levertijd hebt ontvangen, controleer dan je spambox en neem binnen 7 dagen contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u kunt uw bestelling annuleren door contact met ons op te nemen. Als je bestelling al is verzonden, kun je deze naar ons retourneren en krijg je je geld terug. Houd er rekening mee dat in dit geval de verzendkosten voor de retourzending niet worden gerestitueerd.
Welke betalingsmogelijkheden biedt u?
We bieden verschillende betalingsmogelijkheden. Wij accepteren overschrijvingen naar een van onze bankrekeningen en betaling per creditcard. Voor meer informatie, zie de meer gedetailleerde Betalingsinformatie Pagina.
Hoe lang duurt de verwerking van betalingen?
Dit is afhankelijk van de betaalwijze. Creditcardbetalingen worden vrijwel direct verwerkt, terwijl bij andere methoden, zoals een bankoverschrijving, we uw betaling handmatig moeten controleren en goedkeuren. Om een snelle afhandeling te garanderen, verzoeken wij u bij uw betaling altijd uw volledige naam en ordernummer te vermelden.
Hoe kan ik je bereiken?
U kunt ons bereiken via onze Contactformulier .
Wat als ik niet tevreden ben met mijn product of uw dienst?
We steken veel energie in onze producten en service, dus we zullen doen wat we kunnen om het probleem op te lossen. We bieden ook een 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie, minimaal 1 jaar garantie op vaporizers en een probleemloos retourbeleid. Neem contact met ons op voordat u een bestelling retourneert.
Heb je een fysieke winkel in Amsterdam?
Nee, op dit moment zijn onze producten exclusief online verkrijgbaar.
Wanneer krijg ik een antwoord?
Als je ons een e-mail of bericht hebt gestuurd, reageren we binnen twee werkdagen.
Zijn pakketten discreet?
Ja. Alle bestellingen worden verzonden in generieke pakketten, zonder het VapoShop-logo of de naam. Hierin staat alleen de naam van ons logistiek bedrijf, uw adres en een retouradres.
Is mijn persoonlijke informatie veilig?
VapoShop gebruikt zijn eigen beveiligde database om klantinformatie zoals namen, adressen en bestelgeschiedenis op te slaan. Deze informatie wordt uitsluitend gebruikt door het VapoShop-team en onze postdienst om je bestelling te bezorgen en een goede service te garanderen. Wij behandelen alle privacygevoelige informatie vertrouwelijk en zullen uw informatie nooit delen met derden.
Wij bieden de mogelijkheid om een bestelling te doen zonder een account aan te maken, waarbij wij alleen de benodigde gegevens voor de levering opslaan.
Gebruikt uw website cookies?
Ja. Zoals de meeste online winkels vereist VapoShop het gebruik van cookies voor een aantal basisfunctionaliteiten van de website, zoals de winkelwagen. Zonder cookies werken bepaalde onderdelen van onze website mogelijk niet naar behoren. We gebruiken ook cookies om het websiteverkeer te volgen. Deze informatie wordt uitsluitend gebruikt om onze service aan u te verbeteren en is niet bedoeld om uw privacy op enigerlei wijze te schenden. Wij behandelen alle privacygevoelige informatie vertrouwelijk en zullen uw informatie nooit delen met derden.