Retourbeleid

Je kan je order binnen 30 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Ongeacht de reden. Je begint de retourprocedure door het formulier in te vullen, zoals hieronder uitgelegd.

Wat als er na deze 30 dagen iets mis is met mijn vaporizer?

Check de garantie van de vaporizer op de betreffende productpagina. Als het probleem zich binnen de garantie voordoet kan je hem terugsturen door middel van hetzelfde retourformulier.

Hoe retourneer ik een product?

Je dient een retouraanvraag in door het invullen van het retourformulier op onze website. Het formulier is beschikbaar voor klanten met en zonder een VapoShop account. Je vult het in door het volgen van deze stappen:

Als je een VapoShop account hebt

  1. Log in op vaposhop.net en ga naar Mijn Account;
  2. Klik op Bestellingen in het linkermenu;
  3. Selecteer het juiste ordernummer;
  4. Klik op de blauwe retourneerknop;
  5. Vul het formulier in (let op: het is makkelijker om je te helpen als het formulier in het Engels of Nederlands wordt ingevuld);
  6. Vergeet je verzoek niet te bevestigen.

Als je geen VapoShop account hebt

  1. Klik op de URL in de bestelbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen;
  2. Klik op de blauwe retourneerknop;
  3. Vul het formulier in (let op: Het is makkelijker om je te helpen als het formulier in het Engels of Nederlands wordt ingevuld);
  4. Vergeet je verzoek niet te bevestigen.

Als dit is gelukt is, ontvang je een bevestigings-e-mail, met je persoonlijke claimnummer.

In wat voor staat moet het product geretourneerd worden?

Stuur alleen het product op waar wat mis mee is. Zo hoef je bijvoorbeeld de bijbehorende accessoires niet met je kapotte vaporizer mee te sturen.

Wat nu?

Nadat we je retourverzoek ontvangen, zullen onze vaporizer-experts je aanvraag behandelen. Zij beslissen of je op afstand wordt geholpen, door je bijvoorbeeld een geheel nieuw product toe te sturen, of door je de werking van een product uit te leggen. Als onze experts het nodig achten het product te zien, zul je een postlabel toegestuurd krijgen met uitleg hoe je het product naar ons kunt opsturen. Als we het product ontvangen hebben, beslissen we of we het gaan repareren of vervangen.

We hebben het product ontvangen, wat is de volgende stap?


Onze experts bevestigen de ontvangst en onderzoeken het probleem.

Als reparatie een optie is zullen we dat doen. We testen het product en sturen het naar je terug.

Als het niet mogelijk is het product te repareren, sturen we je een vervanging toe.

Je wordt gecontacteerd door een collega van ons lieftallige klantenserviceteam om je te laten weten of we je product repareren of vervangen.

Vragen?

Je kan op je VapoShop account inloggen om de status van je retour te zien. Is er nog steeds iets onduidelijk? Stuur alsjeblieft geen antwoord op de bevestigingsmail maar contacteer ons via dit contactformulier onder vermelding van je persoonlijke claimnummer.

Leeftijdscheck

Om de VapoShop website te bezoeken dien je te bevestigen dat je 18 jaar of ouder bent.