Show menu

Bestel FAQ

Bestellingen & verzending

  • Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

    Je bestelling wordt verstuurd nadat we je betaling hebben goedgekeurd, onder de voorwaarde dat het bestelde product op voorraad is en je een geldig adres hebt opgegeven. In de meeste gevallen versturen we je bestelling nog dezelfde (werk)dag als het voor 13.00 is besteld. Als het bestelde product toch niet voorradig is ontvang je hierover een email. Met je ordernummer kun je op ieder moment de status van je bestelling opvragen.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Ons distributiecentrum bevindt zich in Amsterdam, en binnen Nederland ontvang je je bestelling doorgaans dan ook binnen 1 tot 3 werkdagen. Bestellingen naar België doen er gemiddeld 2 tot 4 dagen over.

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

    Is de geschatte levertijd verstreken maar is je pakket nog niet bezorgd? Geen paniek. Soms ontstaat er vertraging bij de verzendbedrijven en zijn wij hier niet van op de hoogte. Wacht nog enkele af dagen alvorens je contact met ons opneemt en vraag ook even bij je buren of het pakket daar wellicht is bezorgd.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kunt je order annuleren door contact met ons op te nemen. Als je bestelling al is verzonden kun je deze aan ons retourneren, wij storten het bedrag dan terug. Houd er in dit geval wel rekening mee dat de verzendkosten voor het terugsturen in dit geval voor eigen rekening zijn.

Betalingen

  • Welke betaalopties zijn er?

    Je kunt bij ons op diverse manieren betalen. We accepteren betalingen middels iDEAL, bankoverschrijving, creditcard en cryptocurrencies (o.a. Bitcoin). Voor uitgebreide betaalinformatie, zie de Betaalinformatie pagina.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?

    Dit hangt af van de manier van betalen. Betalingen middels iDEAL en creditcard worden vrijwel direct verwerkt, een bankoverschrijving moeten handmatig door ons gecontroleerd worden en nemen meer tijd in beslag. Vermeld bij het overmaken in ieder geval altijd je volledige naam en bestelnummer, dit vergemakkelijkt het controleren voor ons.

  • Bieden jullie kortingen?

    Vanwege het frauduleus gebruik van VapoShop-coupons moesten we ons algemene vouchercode-programma afsluiten. Op internet zijn geen algemene kortingscodes meer te vinden. Als iemand zegt over een VapoShop coupon te beschikken, zal de korting niet werken.

    - Bekijk onze Sale met kortingen van meer dan 50%!
    - Wij bieden gratis verzending in de EU (voor bestellingen vanaf €50!)
    - We hebben een 30 dagen geld terug garantie, ongeacht de reden!

    Het VapoShop team zet zich in voor het aanbieden van uitzonderlijke producten en  een complete service. Wij geloven niet in het misleiden van klanten met overdreven en frauduleuze marketing en plaatsen de klant graag centraal. Unieke codes en individuele vouchers van ons VapoShop team worden niet getroffen door de verandering en kunnen nog steeds gebruikt worden.

Service

Privacy

  • Worden jullie pakketjes discreet verstuurd?

    Ja. Alle bestellingen die wij verzenden zijn voorzien van een neutrale verpakking. De naam VapoShop wordt niet getoond, enkel de naam van ons verzendbedrijf, jouw naam en een retouradres.

  • Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij jullie?

    VapoShop gebruikt zijn eigen beveiligde database om informatie van klanten (zoals naam, adres en bestelgeschiedenis) te bewaren. Deze informatie wordt enkel gebruikt om een zo goed mogelijke winkelervaring te bieden en wordt niet aan derden verstrekt.

    Tevens bieden we de mogelijkheid om af te rekenen zonder een account aan te maken, zodat we alleen de informatie opslaan die nodig is voor het bezorgen van de bestelling.

  • Maakt jullie website gebruik van cookies?

    Ja. Zoals de meeste online winkels maakt ook VapoShop gebruik van een aantal cookies ten behoeve van basisfunctionaliteit van onze online winkel. Zonder deze cookies werkt onze website mogelijk niet zoals zou moeten. We gebruiken ook cookies om het verkeer naar onze website te monitoren. Deze informatie wordt enkel gebruikt om onze service te verbeteren en is niet bedoeld om jouw privacy te schenden. We behandelen alle privacygevoelige informatie vertrouwelijk en zullen jouw gegevens nooit met derden delen.

Overige vragen

Meer hulp nodig?

Staat het antwoord op je vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Leeftijdscheck

Om de VapoShop website te bezoeken dien je te bevestigen dat je 18 jaar of ouder bent.