GARANTIE EN RETOURBELEID

Alle Vaposhop beleid is in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving. Vaposhop behoudt zich het recht voor om dit beleid te allen tijde te wijzigen door de gewijzigde voorwaarden op deze pagina te plaatsen. Wij raden u aan om dit beleid in zijn geheel te bekijken en contact met ons op te nemen bij vragen.


AFKOELINGSPERIODE


Er worden geen vragen gesteld! Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met het bestelde product, kunt u het binnen 14 kalenderdagen na ontvangst aan ons retourneren. Dit geldt voor het ruilen van producten. Wij vragen dat het product in ongebruikte staat is (schoon, geen gebruikersschade, verkeerd gebruik of misbruik) en ongeopend, in de originele verpakking van het product. Wij vergoeden geen portokosten of verzekeringskosten voor geretourneerde artikelen, tenzij het geretourneerde artikel binnen het toepasselijke garantiebeleid van de fabrikant valt en te wijten is aan een geldige garantieclaim. Wij raden u ten zeerste aan om ten minste trackinginformatie en een bewijs van verzending aan te vragen voor het product dat u naar ons terugstuurt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies, schade of vertraging van producten die naar ons worden teruggestuurd.

Als u een beschadigd, onjuist (alleen ongeopend) of defect product hebt ontvangen, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar onze klantenservice, uiterlijk 72 uur na ontvangst van het product. Vermeld uw bestelnummer en wij sturen u per e-mail een formulier met de retourinstructies. Geretourneerde artikelen worden alleen in behandeling genomen als ze vergezeld gaan van een retourformulier.


FABRIEKSGARANTIE


Als u een probleem ondervindt met uw product, controleer dan de garantievoorwaarden van de fabrikant in de handleiding van het product, op de website van de fabrikant of neem rechtstreeks contact op met de fabrikant. Wij helpen u ook graag verder.

Zodra u uw product ontvangt, raden wij u ten zeerste aan uw product onmiddellijk rechtstreeks bij de fabrikant te registreren om uw aanspraak op garantie te behouden en zodat u de meest recente informatie over uw product rechtstreeks van de fabrikant ontvangt. Voor uw gemak vindt u hier enkele directe links:

PAX https://www.pax.com/pages/warranty

DaVinci Warranty Information (davincivaporizer.com)

G Pen G Pen Warranty | Grenco Science

Storz & Bickel https://www.storz-bickel.com/en/registration

Boundless Warranty - Boundless Technology (bndlstech.com)

Arizer Arizer Support - Best Herb Vape

Storm https://Storm.co.uk/warranty

Firefly Support (thefirefly.com)


WAT WORDT GEDEKT DOOR DE STANDAARD FABRIEKSGARANTIE?

Standaard beleid

De standaard fabrieksgarantieperiode voor vaporizers is 2 jaar. Als je zo'n garantie hebt en het is minder dan twee jaar geleden, helpen we je graag verder. Na de eerste twee jaar moet u naar de website van de fabrikant gaan en daar het garantiebeleid bekijken.



Beschadigde, defecte of verouderde producten

In het onwaarschijnlijke geval dat een product beschadigd bij u aankomt, stuur dan uiterlijk 72 uur na ontvangst van het product een e-mail naar onze klantenservice. Als het product defect raakt tijdens de garantieperiode van de fabrikant, stuur dan onmiddellijk een e-mail naar onze klantenservice. Als een product defect raakt tijdens de standaardgarantieperiode van 2 jaar, repareren, vervangen of betalen wij u terug.

Als een product binnen de garantieperiode valt, maar niet op voorraad is, verouderd is of niet meer door de fabrikant wordt geproduceerd, vervangen wij het apparaat door een vergelijkbaar apparaat in dezelfde prijs- en kwaliteitsklasse. In dit geval wordt de garantieperiode niet opnieuw ingesteld, zodat de oorspronkelijke datum waarop u het verouderde product hebt gekocht, blijft gelden. Als u een duurder product kiest, moet u het hogere kostenverschil betalen.

Wij vragen om uw ordernummer en wij kunnen u vragen foto's of video-opnamen te verstrekken waarop het beschadigde of defecte product duidelijk te zien is. Wij zullen u een formulier mailen met de retourinstructies. Geretourneerde artikelen worden alleen in behandeling genomen als ze vergezeld gaan van een retourformulier.


WAT WORDT NIET GEDEKT DOOR DE FABRIEKSGARANTIE? WAT BETEKENT "BEPERKTE GARANTIE"?


Een beperkte garantie betekent dat de fabrikant geen garantie biedt op alle onderdelen die bij aankoop van een product worden meegeleverd. Bijvoorbeeld, de volgende onderdelen worden niet gedekt door de garantie van de fabrikant tenzij ze beschadigd of defect waren voor of bij uw ontvangst van het product, omdat de onderdelen zijn ontworpen om te worden gebruikt en vervangen na een bepaalde periode, afhankelijk van de hoeveelheid en mate van gebruik door de consument. Houd er rekening mee dat dit geen volledige lijst is en van tijd tot tijd door Vaposhop kan worden bijgewerkt.

Normale prestatievermindering van batterijen

Verstuivers,

Mondstukken,

Schermen,

Concentraten of capsules,

Glazen onderdelen,

Accessoires, en

Aanstekers (beperkt)

 

WAT IS EEN "UITGEBREIDE GARANTIE" EN OP WELKE PRODUCTEN IS DEZE VAN TOEPASSING?


Uitgebreide garantie betekent dat u, naast de standaardgarantie van 2 jaar die door de fabrikant van een product wordt geboden, de mogelijkheid hebt om de garantieperiode van uw product te verlengen, afhankelijk van het feit of de fabrikant van het product dat u hebt gekocht dit aanbiedt. PAX en Davinci bieden bijvoorbeeld een garantieperiode van 5 tot 10 jaar voor bepaalde producten, terwijl andere fabrikanten voor bepaalde producten een levenslange beperkte garantie bieden. Raadpleeg de website van de fabrikant voor specifieke productinformatie.


HOE DIEN IK EEN GARANTIECLAIM IN?


Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Garantieclaims gelden alleen voor producten die zijn gebruikt en regelmatig gereinigd volgens de specificaties van de fabrikant. U kunt een kopie van de specificaties van de fabrikant krijgen via de producthandleiding in de originele verpakking, op de website van de fabrikant of door rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant. Voor hulp kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.


WAT GEBEURT ER NADAT IK MIJN PRODUCT HEB TERUGGESTUURD NAAR VAPOSHOP?


Nadat wij uw claim en aankoopbewijs om een product te retourneren hebben ontvangen, zullen wij uw verzoek bekijken. Naar eigen goeddunken kunnen wij u helpen bij het oplossen van problemen die u met het product hebt, bijvoorbeeld door tips en trucs te geven over het gebruik van het product of het oplossen van problemen die u met het product hebt. Wij kunnen u verzoeken het product aan ons te retourneren zodat wij het product fysiek kunnen inspecteren en testen. U hoeft de accessoires in de verpakking van het product niet terug te sturen. Wij kunnen het repareren of vervangen (in dat geval bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten en alle andere gerelateerde kosten). Wij raden u aan een bezorgdienst te gebruiken die u verzekert voor de waarde van het product. Als de garantieclaim geldig is en niet het gevolg is van uw verkeerd gebruik of misbruik van het product buiten de specificaties van de fabrikant, zullen wij u de verzendkosten voor standaardmethoden van grondverzending volledig vergoeden. (vergoeding van de verzekeringskosten is echter onze keuze).

Zodra wij uw product ontvangen, zullen wij de ontvangst van het pakket bevestigen, de claim bekijken en eventueel het product testen. Als het product nog binnen de garantieperiode van de fabrikant valt:

Wij kunnen het repareren als het te repareren is, het testen en het naar u terugsturen.

Als we het niet kunnen repareren, sturen we u een identiek nieuw product of een vergelijkbaar product, naar onze keuze.

Onze klantenservice zal contact met u opnemen om u te laten weten of we een product hebben vervangen of gerepareerd en welke andere opties u heeft om de claim op te lossen.


WAT GEBEURT ER ALS IK PER ONGELUK OF TEN ONRECHTE EEN PRODUCT NAAR U TERUGSTUUR?


Wij zijn niet verantwoordelijk voor producten die per ongeluk of ten onrechte naar ons worden teruggestuurd in plaats van rechtstreeks naar de productfabrikant, of producten die per ongeluk of ten onrechte naar ons worden teruggestuurd die niet onder de garantieperiode van de productfabrikant vallen, of producten die per ongeluk of ten onrechte naar ons worden teruggestuurd om een andere reden, zoals wanneer u de zending niet op tijd heeft geannuleerd. Als u het product teruggestuurd wilt hebben, bent u verantwoordelijk voor alle verzendkosten in verband met het terugsturen van het product naar u.


WAT ALS IK ANDERE VRAGEN OF ZORGEN HEB?


Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice info@vaposhop.com voor vragen of zorgen over uw product.