Onze service

Het VapoShop team zet zich ervoor in om kwalitatief goede producten aan te bieden, vergezeld van uitstekende service. Wij geloven niet in het misleiden van klanten met over-gehypte marketing en stellen het belang van de klant altijd voorop.

We winnen graag het vertrouwen van onze klanten. Onszelf op de borst kloppen is niet helemaal onze stijl, maar er zijn wel een paar punten waar we bijzonder trots op zijn:

Gratis verzending (binnen de Europese Unie)

Vaporizers zijn al prijzig genoeg. Daarom rekenen we (binnen de EU) geen verzendkosten bij bestellingen van 50 euro en hoger. Alle pakketten worden (discreet) verzonden, binnen een werkdag vanaf het moment dat de betaling bij ons binnen is. Alle bestellingen zijn volledig verzekerd tegen schade of verlies tijdens transport.

Kwalitatief hoogwaardige producten

Er is een ruim aanbod aan vaporizers, maar helaas worden er minstens zo veel (goedkope) kopieŰn aangeboden. Wij proberen de goede vaporizers van de minder goede te scheiden, zodat we alleen die producten aanbieden waar we ook daadwerkelijk achter staan.

Eersteklas (klanten)service

Ons kleine maar gepassioneerde team helpt je graag met het oplossen van problemen en het beantwoorden van al je vragen. We behandelen onze klanten zoals we zelf ook graag geholpen worden, met respect en professionaliteit. Vˇˇr en na je aankoop. Als je niet tevreden bent zullen we ons best doen om dat te veranderen.

Garantie

Alle vaporizers beschikken over minstens 1 jaar garantie. Dat betekent dat een garantie- of reparatieservice beschikbaar is zonder extra kosten gedurende twaalf maanden vanaf de aankoopdatum. Neem gerust contact met ons op als je verdere vragen hebt over deze garantie.

Zorgeloos retourneren

Soms ben je simpelweg niet tevreden met je aankoop. We doen er alles aan om wat voor problemen dan ook te verhelpen maar als je een product wilt retourneren doen we daar niet moeilijk over. Doe je dat binnen 30 dagen vanaf de datum van aankoop, dan nemen wij het product zonder problemen terug.