Bestelling FAQ

Bestellingen & verzending

  • Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

    Je bestelling wordt verstuurd op het moment dat we je betaling ontvangen, onder de voorwaarde dat het bestelde product op voorraad is en je een geldig adres hebt opgegeven. Als het bestelde product toch niet voorradig is ontvang je hierover een email. Met je ordernummer kun je op ieder moment de status van je bestelling opvragen.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Ons distributiecentrum bevindt zich in Amsterdam, en binnen Nederland ontvang je je bestelling doorgaans dan ook binnen 1 tot 3 dagen. Bestellingen naar België doen er gemiddeld 2 tot 4 dagen over.

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

    Is de geschatte levertijd verstreken maar is je pakket nog niet bezorgd? Geen paniek. Soms ontstaat er vertraging bij de verzendbedrijven en zijn wij hier niet van op de hoogte. Wacht nog enkele af dagen alvorens je contact met ons opneemt en vraag ook even bij je buren of het pakket daar wellicht is bezorgd.

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kunt je order annuleren door contact met ons op te nemen. Als je bestelling al is verzonden kun je deze aan ons retourneren, wij storten het bedrag dan terug. Houd er in dit geval wel rekening mee dat de verzendkosten voor het terugsturen in dit geval voor eigen rekening zijn.

Betalingen

  • Welke betaalopties zijn er?

    Je kunt bij ons op diverse manieren betalen. We accepteren betalingen middels iDEAL, bankoverschrijving, creditcard en rembours. Voor uitgebreide betaalinformatie, zie de Betaalinformatie pagina.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn betaling verwerkt is?

    Dit hangt af van de manier van betalen. Betalingen middels iDEAL en creditcard worden vrijwel direct verwerkt, een bankoverschrijving moeten handmatig door ons gecontroleerd worden en nemen meer tijd in beslag. Vermeld bij het overmaken in ieder geval altijd je volledige naam en bestelnummer, dit vergemakkelijkt het controleren voor ons.

Service

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    We zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op +31 (0)20 4889886. Je kunt ook een email sturen naar info@vaposhop.com, of contact opnemen middels onze Twitter- of Facebookpagina.

  • Wat als ik niet tevreden ben met het product of jullie service?

    We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en zoeken altijd naar oplossingen. Mocht dit desondanks niet lukken, dan bieden wij een 30-dagen geld-teruggarantie, minimaal 1 jaar garantie op vaporizers en een zorgeloze retour-service. Neem wel even contact met ons op voordat je je bestellingen retourneert.

  • Hebben jullie een winkel in Amsterdam?

    Nee, op dit moment richten wij ons alleen op de online verkoop.

  • Hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg op mijn vraag?

    Als je ons hebt gemaild of een bericht hebt gestuurd, beantwoorden wij deze doorgaans binnen één werkdag. Dit betekent dat berichten die verstuurd zijn op vrijdag soms pas op maandag kunnen worden beantwoord. Je kunt ons ook telefonisch bereiken, van maandag tot vrijdag tussen 9.00 en 17.00.

Privacy

  • Worden jullie pakketjes discreet verstuurd?

    Ja. Alle bestellingen die wij verzenden zijn voorzien van een neutrale verpakking. De naam VapoShop wordt niet getoond, enkel de naam van ons verzendbedrijf, jouw naam en een retouradres.

  • Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig bij jullie?

    VapoShop gebruikt zijn eigen beveiligde database om informatie van klanten (zoals naam, adres en bestelgeschiedenis) te bewaren. Deze informatie wordt enkel gebruikt om een zo goed mogelijke winkelervaring te bieden en wordt niet aan derden verstrekt.

    Tevens bieden we de mogelijkheid om af te rekenen zonder een account aan te maken, zodat we alleen de informatie opslaan die nodig is voor het bezorgen van de bestelling.

  • Maakt jullie website gebruik van cookies?

    Ja. Zoals de meeste online winkels maakt ook VapoShop gebruik van een aantal cookies ten behoeve van basisfunctionaliteit van onze online winkel. Zonder deze cookies werkt onze website mogelijk niet zoals zou moeten. We gebruiken ook cookies om het verkeer naar onze website te monitoren. Deze informatie wordt enkel gebruikt om onze service te verbeteren en is niet bedoeld om jouw privacy te schenden. We behandelen alle privacygevoelige informatie vertrouwelijke en zullen jouw gegevens nooit met derden delen.

Other inquiries